Jeśli mieli Państwo długą przerwę w działaniu SpyONE, najlepiej wykupić licencje testową Sprawdzimy, czy aplikacja może zadziałać przed zakupem i dodaniem licencji.

LICENCJA TESTOWA

WAŻNE. Po upływie 1 tygodnia od wyłączenia licencji, telefon może dodać aplikację do aplikacji uśpionych ( wstrzymanych ). Odpowiada za to optymalizator baterii. Dlatego w niektórych przypadkach po dodaniu licencji do konta które miały dłuższą przerwę niż 1 tydzień, należy wyłączyć i włączyć w celu przeładowania aplikacji.

Jeśli okaże się, że telefon na który została wykupiona licencja został zmieniony, zaktualizowany, zagubiony lub uszkodzony należy ponownie zainstalować SpyONE. Oznacza to, że należy mieć dostęp do urządzenia i przeprowadzić instalacje na nowo.

Prosimy wybierać tą opcje jeśli nie są Państwo pewni działania programu.

Licencje dodajemy w godzinach:

8:00 – 22:00 Poniedziałek – Piątek

10:00 – 18:00 Sobota – Niedziela

Aby przyśpieszyć dodanie licencji prosimy o wybieranie opcję płatności kartą kredytową lub wysyłania przelewów opcją EXPRESS ELIXIR

Po otrzymaniu potwierdzenia dodania licencji należy wylogować się ze swojego konta i zalogować ponownie.

2 dni –  licencja wykupiona na ten czas będzie aktywna przez cały okres użytkowania konta. (*opcja pobieranie danych niedostępna ).

15 dni –  licencja wykupiona na ten czas będzie aktywna przez cały okres użytkowania konta.

30 dni –  licencja wykupiona na ten czas będzie aktywna przez cały okres użytkowania konta.

90 dni –  licencja wykupiona na ten czas będzie aktywna przez cały okres użytkowania konta,

182 dni –  licencja wykupiona na ten czas będzie aktywna przez cały okres użytkowania konta.

365 dni – licencja wykupiona na ten czas będzie aktywna przez cały okres użytkowania konta.

Po wykpieniu licencji do Państwa konta dodamy czas na który Państwo się zdecydowali. Proszę pamiętać, że czasu nie da się wstrzymać, zatrzymać, anulować. Jeśli okaże się, że telefon na którym jest aktywna licencja zostanie zmieniony, zagubiony lub uszkodzony nie oznacza to, że licencja przestaje działać, a czas się zatrzymuje. Do konta mają Państwo nadal dostęp przez cały okres licencji.

W takim przypadku można zainstalować aplikacje na innym urządzeniu i przenieść aktywną licencje na nowe urządzenie. O fakcie chęci przeniesienia licencji prosimy o kontakt na e-mail: [email protected]

Przeniesienie licencji: KUP TERAZ

Proszę pamiętać, że w przypadku wygaśnięcia licencji wszystkie zebrane dane zostaną zablokowane na serwerze i nie będzie do nich dostępu, aby je odblokować należy przedłużyć subskrypcje. W przypadku zablokowania konta i nie opłacenia subskrypcji po 3 dniach wszystkie dane zostaną usunięte trwale. Aby nie doprowadzić do takiej sytuacji należy zgrać informacje z panelu na komputer lub nośnik USB.

Informacje tekstowe można zgrać jednym kliknięciem myszki w zakładce Pobierz / Usuń DANE, a następnie nacisnąć POBIERZ DANE.

Pobierz / Usuń Dane – ta opcja nie jest dostępna w przypadku zakupi licencji 2 dniowej, dane należy pobierać ręcznie – kopiować lub zrobić screenshot.

Pliki dźwiękowe oraz zdjęcia należy zgrywać pojedynczo. Serwery nie są do przechowywania danych do np. zbierania dowodów należy takie informacje zgrywać na trwałe nośniki.

Jak zgrać pliki? Aby w prosty sposób zgrać rozmowy oraz nagrania z otoczenia, należy zalogować się na stronę za pomocą przeglądarki CHROME i postępować jak w poniższym zdjęciu:

Po kliknięciu Pobierz wybieramy miejsce na dysku i zapisujemy plik.

Wszystkie rejestry podlegają usunięciu po upływie dziewięćdziesięciu (90) dni – co to oznacza.

Proszę pamiętać, że w aktywnych licencjach wszystkie zebrane dane zostaną usunięte z serwera po 90 dniach. W tym celu należy magazynować dane na komputerze ponieważ nie będzie możliwości ich odzyskania. W przypadku zablokowania konta i nie opłacenia subskrypcji po 3 dniach wszystkie dane zostaną usunięte trwale. Aby nie doprowadzić do takiej sytuacji należy zgrać informacje z panelu na komputer lub nośnik USB. Informacje tekstowe można zgrać jednym kliknięciem myszki w zakładce Pobierz / Usuń dane ( ta opcja nie jest dostępna w przypadku zakupi licencji 2 dniowej, dane należy pobierać ręcznie – kopiować lub zrobić screenshot ), a następnie nacisnąć POBIERZ DANE. Pliki dźwiękowe oraz zdjęcia należy zgrywać pojedynczo. Serwery nie są do przechowywania danych do np. zbierania dowodów należy takie informacje zgrywać na trwałe nośniki.

Usługi dodatkowe

BLIK na telefon / Przelew na telefon

Przed wybraniem tej płatności sprawdź czy Twój Bank ma taka możliwość.
Proszę pamiętać, że standardowy limit BLIK to 1000 zł. ( należy go przestawić w serwisie transakcyjnym lub w przypadku większej wpłaty wykonać jej równowartość ).

Aby wykonać przelew zaloguj się do aplikacji mobilnej Twojego Banku. Wybierz opcję BLIK na telefon / Przelew na telefon w polu odbiorca proszę wpisać:

Nazwa: Robert Nowak
Telefon: 666 90 40 50
Tytuł: w tytule przelewu proszę wpisać początek swojego e-mail ( przykład: [email protected] , wpisujemy: adam400 )

Prosimy nie dzwonić ani nie wysyłać sms / mms pod ten numer telefonu – jest on tylko do wpłat BLIK